Продавець profsvet.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
263 відгуків
ДОКЛАДНО ОЗНАЙОМТЕСЯ З УМОВАМИ ОПЛАТИ

У вихідні та святкові дні замовлення та питання прохання писати за Вайбером 0965413450. Ви будете проінформовані про найближчу дату відвантаження товару.

+380 (50) 320-27-03
+380 (96) 541-34-50
ПРОФСВІТ

Контактори ПМЛ

Контактори ПМЛ виробництва "Електромеханічний завод "ЕТАЛ" призначені для дистанційного пуску та забезпечення безперебійної роботи трифазних асинхронних електродвигунів з короткозамкненим ротором, при напругах до 660 вольт змінного струму частотою 50-60 Гц, їх зупинки (відключення живлення).

Контактна апаратура заводу "ЕТАЛ" відрізняється надійною контактною групою, що вигідно відрізняє її від китайського та російсько-китайського виробника, коли слабка (здешевлена) контактна група вигоряє за 2-3 місяці, і необхідно купувати новий контактор (пускач), при цьому є на порядок дешевше за імпортні контактори відомих європейських торгових марок, часто не поступаючись їм за надійністю в експлуатації.

У рахунках та накладних на товар виробник групує свою продукцію наступним чином:

  • До контакторів ПМЛ віднесені пускачі зі ступенем захисту IP00, IP20 (відкриті) і пускачі зі ступенем захисту IP40, IP54 (в оболонці) без теплового реле.
  • Вся решта номенклатури продається під найменуванням електромагнітні пускачі ПМЛ.

Гарантія виробника згідно паспорта складає 2 роки. Заводська гарантія позначає відсутність заводського браку і регламентує, що контактор/пускач в змозі відпрацювати ці 2 роки, тобто це номінальний термін служби. Деякі покупці неправильно розуміють офіційну гарантію, вважаючи, що достатньо придбати контактор, і протягом двох років продавець зобов'язаний, у разі виходу з ладу, швидко і без питань поміняти його на такий же новий. Це не так.

Заводська гарантія діє тільки у випадку дотримання правил експлуатації, встановлених виробником, а саме:

- підключення, монтаж, технічне обслуговування і ремонт повинні проводитися кваліфікованим електриком. У нашій багаторічній практиці продажів неодноразово були випадки, коли покупець самостійно підключав контактор до мережі, при цьому плутаючи фази і клеми, в результаті чого контактор згорав. Це не гарантійний випадок!

- перед підключенням контактора/пускача перевірте відповідність напруги і частоти живильної мережі до тих же параметрів котушки. Моментальний вихід з ладу котушки в момент першого включення означає що напруга котушки і мережі не відповідають один одному. Це не гарантійний випадок!

- при виборі контактора обов'язково дотримання підбору необхідних номінальних струмів до потужності електродвигуна; якщо Ви заощадите і придбаєте контактор/пускач на менший струм - він довго не відпрацює!

* між тим досвідчений електрик знає, що у електродвигунів з "віком" можуть збільшуватися пускові струми, в такому разі, чим старше двигун, тим з великим запасом повинен бути обраний струм контактора (пускача). Основна причина передчасного виходу з ладу контакторів/пускачів - їх вибір "впритул" або навіть нижче номіналу, при бажанні заощадити на вартості покупки. Вигоряння контактної групи внаслідок недотримання (перевищення) струмових навантажень визначається сервіс-центром при розбиранні контактора і не є гарантійним випадком!

- попадання вологи або бруду всередину пускача у процесі експлуатації неприпустимо, сервіс-центр визначає наявність підтікань на корпусі або сильну забрудненість всередині пускача як не гарантійний випадок!

занадто часте спрацювання контактора/пускача - при великих комутаційних навантаженнях контактна група виходить з ладу раніше, у такому разі, рекомендуємо контактори з виконанням "А" по зносостійкості контактів, на відміну від стандартної серії виконання "Б" - у посилених срібних контактах. При цьому контактори з виконанням "А" нами в наявності не підтримуються.

- при установці на вертикальну поверхню допускається відхилення контактора в сторону на кут не більше ніж 20 градусів; заборонена установка на вібруючу поверхню.

Ми абсолютно не прагнемо збентежити Вас, докладно описавши умови гарантійної заміни, і не хочемо щоб у Вас склалося враження, що на будь-яке питання у нас знайдеться технічна відмовка. Маючи більш ніж 10-річний досвід продажу контакторів і пускачів заводу "Етал" можемо підтвердити високу якість виробленої контактної апаратури, але все ж явна більшість випадків передчасного виходу контакторів з ладу пов'язані саме з неправильним підключенням при монтажі або з порушенням правил експлуатації.

Гарантією виробник (ЕМЗ "ЕТАЛ") підтверджує хорошу якість своїх виробів, зокрема контактної групи, зносостійкість якої найчастіше хвилює покупців, особливо тих, хто вже має досвід експлуатації контактної апаратури китайського виробництва (українських або російських брендів, продукція, яких виготовляється в Китаї). У середньому контактори ПМЛ працюють не менше 2-х років, але все залежить від умов експлуатації!

Чималоважливим моментом для покупця є те, що з технічною проблемою, що виникла (питанням заміни по гарантії), він буде звертатися безпосередньо на завод-виробник (ЕМЗ "ЕТАЛ", м. Олександрія), минаючи продавця! Сервіс-центр (відділ технічного контролю якості) підприємства-виробника визначає причину повернення і приймає рішення, чи є це гарантійним випадком, про що при необхідності надає офіційний документ.

Для визначення причини виходу з ладу сервіс-центру потрібні від покупця:

- від підприємств та організацій стандартний акт браку, за підписом посадових та відповідальних осіб; копію видаткової накладної;

- від приватних осіб або підприємців заяву у довільному порядку, в якій треба вказати дату та місце придбання виробу;

- додати фото (електронно) місця підключення/експлуатації контактора (пускача) ПМЛ.

Інтернет-магазин в даному випадку допомагає Вам інформацією, куди звернутися з питання гарантійної заміни, якщо Ви захочете звернутися туди самі - всі необхідні контактні дані є на сайті виробника ("Етал" Олександрія), який Ви завжди і легко знайдете в інтернеті.

Рекомендації виробника:

- перед включенням контактора перевірте правильність монтажу головного та допоміжного ланцюгів;

- обов'язково перевірте затягування всіх гвинтових з'єднань;

- при включенні спрацьовування контактора має бути чітким, без заїдання;

- у процесі експлуатації виробляєте періодичний візуальний огляд контактора;

- при ремонті контактора передбачено лише заміну котушки.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner